Dag 7 Toys 'r Us – Mac en Boma!

>> maandag 10 mei 2010

Vandaag staat er op het plaatjesschema eigenlijk een dagje strand gepland maar we hebben er niet zo heel veel zin in en de kids al helemaal niet... we besluiten het dus maar wat dichter bij huis te houden, in ieder geval even naar de Toys 'r Us en de grootste Mac op International Drive. Zodat ik ook eindelijk even kan internetten want ik heb mijn blogs wel trouw bijgehouden maar ik kan ze niet uploaden doordat er geen internet in de villa is... ik mis het echt ondanks dat we er weinig tijd voor hebben!

We maken een ontbijtje in de villa en vertrekken dan richting Toys 'r Us. De kids kijken hun ogen uit natuurlijk... dat wordt lastig! Maar uiteindelijk valt het mee want ze willen allebei hetzelfde, de McDonalds kassa... ach dan weet je als ouder weer dat je niet altijd het beste voor je kind doet :) ... Van oma krijgen ze nog duikstaafjes voor in het zwembad (in de vorm van Buzz, Woody en een alien) en dan gaan we door naar International Drive voor de grote Mac. Ook hier brengt de TomTom ons moeiteloos maar om nou te zeggen dat we daar gezellig kunnen eten?? Maar goed, dit is een 'multi purpose visit' zullen we maar zeggen... terwijl ik een quarterpounder eet upload ik één voor één mijn blogs. Fotos erbij zetten probeer ik ook maar dat geef ik al snel op dat duurt te lang. Iedereen weet tenminste dat we nog leven en dat we ons prima vermaken!!

Ook voor de jongens valt deze Mac toch een beetje tegen blijkbaar want ze zijn het al snel zat... willen liever in ons eigen zwembad. Het is ook weer 'lekker' warm vandaag dus begrijpelijk is dat wel. We rijden naar huis, eigenlijk wilden we nog even langs het Nick Hotel (zouden we daar even binnen mogen kijken) maar we laten het toch maar even voor wat het is.

Eenmaal thuis gaan de jongens lekker zwemmen en vertrek ik met opa naar de dichtstbijzijnde Publix... die blijkt inderdaad dichtbij te zijn! We halen nog wat boodschappen want de kids eten vandaag ´thuis' met opa en oma maar wij hebben een dinner reservation staan bij Boma in de Animal Kingdom Lodge.

Rond half 6 gaan wij weg terwijl de kids net een gehaktbal voorgeschoteld krijgen, lekker hollands eten (wij gaan voor wat exotischer vanavond). Eerst stoppen we nog even bij het Terra Verde clubhuis om even rond te kijken en op de minilaptop te kijken. Ik mail de eigenaren met de vraag over internet en ik upload dag 6 van het blog (die eerst niet goed werkte).

Dan vertrekken we naar de Animal Kingdom Lodge en vind al snel waar we moeten zijn. We krijgen weer een bleeper mee en zijn aan de beurt als het apparaatje gaat trillen en knipperen. We besluiten nog even bij het zwembad te gaan wandelen. De deur klapt achter ons dicht en het ding begint al te piepen, onze tafel staat klaar en Bob onze ober van vanavond. We vinden het restaurant groot en druk maar het eten is erg lekker. Soep, saladebuffet, het dinerbuffet, alles was prima. Bij het eten had ik een trio van 3 witte wijntjes (kleinere glazen) en dat smaakte prima.

Na het eten lopen we nog een rondje langs het zwembad en het leuke daarvan is dat je ook langs het hek kan lopen waar je zo oog in oog staat met de giraffen!

Tegen half 9 hadden we alles wel gezien maar de avond was nog jong... en we besloten even naar de Prime Outlets te rijden. Hier zit wel een GAP Kids en we slagen daar voor een nieuwe pet voor Mauro, die hij bij zich had is spoorloos verdwenen, verder nog een vest en een shirt voor hem.
Daarna stortte ik een beetje in en zag niks leuks meer, ik was er gewoon te moe voor dus was het tijd om op huis aan te gaan... er zat weer een leuke dag op!

Morgen gaan we naar Typhoon Lagoon met z'n vieren en opa en oma gaan naar de Premium Outlet!

1 reacties:

Teleton 10 mei 2010 om 02:33  

Volgens mij heb je mij ooit eens aangeboden om in geval van pech of nood van de internetaansluiting gebruik te maken. Dat aanbod is natuurlijk wederzijds; je weet Cane Island te vinden; het ligt altijd op de route! Stuur maar een pb via een van de fora en dan krijg je ons telefoonnummer.

De koffie staat klaar.

  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP