Dag 3 Cape May Cafe ontbijt en Florida Mall

>> vrijdag 7 mei 2010


Ik wordt zelf eerst rond 10 voor 4 wakker maar ik val snel weer in slaap en uiteindelijk zijn de kids pas rond half 7 wakker, echt super, had ik helemaal niet verwacht. Ze lijken dus heel snel in het ritme te komen! Al snel ruiken we de koffie van beneden (handig zo'n open plan huis met een vide). Om 8 uur stappen we in de auto en rijden naar Disney.

We vinden moeiteloos het Beach Resort hotel – met dank aan de TomTom – en parkeren de auto. Het ziet er leuk uit hier, en ook hier kunnen we alvast een beetje Disney opsnuiven zonder direct een dag op onze parktickets te verbruiken! We krijgen een pager mee maar worden wel gevraagd in de buurt te blijven want het duurt waarschijnlijk minder dan 5 minuten voordat we aan de beurt zijn. En inderdaad, in no time gaat de pager trillen en de lampjes branden en kunnen we ons melden. We worden naar het tafeltje gebracht en zitten lekker een beetje achteraf. Ook hier ontdekken we het voordeel van ontbijten in het hotel, het is relatief rustig en ook nemen de 'characters' de tijd voor de foto's, handtekeningen en grapjes met de kids. Minnie, Goofy en Donald komen voorbij en we eten heerlijk van het buffet.



Dan zijn we rond half 10 wel klaar en gaan we even buiten bij het strand kijken. Het is een leuk aangelegd stukje strand met een wandelpad en de kids zakken al gauw neer op het witte zand om als een zandtovenaar wat kunsten te vertonen. Het is leuk op het strandje want je kijkt uit op de Disney Boardwalk. Er vaart ook een bootje naar de overkant en we twijfelen even of we die zullen nemen maar het ziet er stil uit op de boardwalk, waarschijnlijk is er nog niks te beleven. Misschien later deze week een keer gaan kijken?

We rijden naar de Florida Mall, we willen in ieder geval even naar de M&Ms World en de kids natuurlijk ook naar de Build A Bear (verjaardagcentjes branden nog steeds in de zak van de jongste) en de Disney store. In de Abercrombie en Fitch voor de kids ontdek ik dat Mauro eindelijk in de kleinste maat gaat passen (vanaf 7 jaar) dus ik koop hier 3 shirts voor hem, superleuk! Opa heeft last van zijn voeten en gaat eindelijk 'om' voor een paar Crocs en ik steek mijn fake Iphone in een nieuw hoesje. In de build a bear koopt Milan een tent voor zijn beer en een surfpak met flippers, duikbril en snorkel! Hij ook weer blij :). Door naar de Disney Store waar ik 2 korte pyama's en een paar t shirtjes haal (Toy Story 3!) en dan naar de food court. Uit de andere blogs heb ik de goede reviews van de Five Guys burger gelezen en ik besluit dat dat het moet worden vandaag. Mauro heeft oma al alle eettentjes in een rondje laten zien en daar ook al heel wat proefhapjes mee gescoord! Opa doet met met de Five Guys en oma haalt met Andy bbq chicken in een sausje en rijst. De kids eten met ons mee, frietjes genoeg op de tafel :)

Op de terugweg nog even langs de Disneystore... we hebben Lotso (zie een paar posts hiervoor) nu als knuffel gezien en hij is superleuk! Die moet mee terug naar Nederland! Natuurlijk zijn 2 knuffels weer een speciale aanbieding dus de jongens zoeken er nog een pinguin bij uit die blijkbaar ook uit ToyStory komt, zo nu hebben ze weer even nieuw speelgoed genoeg!

We lopen terug naar de auto en gaan terug richting villa waar de jongens in het zwembad plonzen. Even later volgen we allemaal, alleen oma knijpt er tusen uit voor een siƫsta. Het eten wordt makkelijk, we hebben de hele dag al veel gegeten met het ontbijt en de lunch dus we houden het bij een gebakken ei met brood, bagels in het broodrooster, aardbeitjes, watermeloen en miniburgers (klinkt dit als een rare combi?). Rond 8 uur gaat de kleine naar bed en speelt oma nog een potje kaart met Mauro. We kijken de US versie van Dancing with the Stars en ik werk het blog bij. Het draadloos internet werkt goed maar het is niet de wireless van het huis zelf maar (volgens mij) een signaal uit de buurt... ach het werkt.

Morgen willen we graag rope drop doen bij Magic Kingdom, tussendoor even naar huis en 's avonds hebben we de Wishes Dessert Party. Het wordt dus onze eerste parkdag! Wel kijken we wat bezorgd naar het weerbericht van de komende dagen (storms???)... morgen lijkt het nog mee te vallen maar voor donderdag hebben we Discovery Cove op het programma staan en dan willen we het wel graag droog hebben!?? We moeten het maar even afwachten.

2 reacties:

Teleton 8 mei 2010 om 04:21  

Ik miste je blog al, maar we doen een inhaalslag, zie ik. Weet niet of ik ze allemaal vanavond nog kan "hebben" maar deze was weer heel leuk. Opa tevreden met zijn Croccies?

Chanti 19 juli 2010 om 21:00  

He, wat schrijf je toch weer leuk!! Ik ben ook blij dat Cape May zo'n succes was, want die gaan wij dit jaar ook proberen. We hebben er wel eens voor de avond gegeten (ook goed te doen trouwens) maar dit keer leek het ons leuk om als character ontbijt te doen. Leuk dat jouw jongens ook zo weg zijn van build a bear, mijn dochter verheugd zich er ook al op!

  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP