Epiloog

>> woensdag 26 mei 2010

We zijn anderhalve week terug en natuurlijk lijkt het al veel langer… het ritme heeft ons alweer te pakken, je jetlag is verdwenen… Wat rest zijn de herinneringen, soms tastbaar (nieuwe kleren  en speelgoed), soms alleen nog vanaf het scherm (het blog en de foto’s) maar natuurlijk zit het vooral in ons hoofd.

De meivakantie 2011 valt voor onze kids niet gunstig… slechts één week krijgen ze hoewel de week ervoor ook nog Pasen valt. Aan de andere kant, als het hier Pasen is, is het daar ook Easter en dat maakt natuurlijk weer dat geen enkel park TourGuideMike groen zal zijn…. in ieder geval niet in de eerste week. We hebben het er niet meer over, het is gewoon volgend jaar niet voor ons weggelegd…punt.

 



Hoewel ik nu nog wel kan worstelen met de vraag ‘wanneer dan wel’ (dus niet

'of’ maar ‘wanneer’) had Andy alweer zoiets van, maar we hebben het hier toch wel gezien? Tenminste dat zei hij daar ter plaatse en ik merk dat zijn gevoel langzaam omslaat naar, wanneer kunnen we terug? Als we de kids volgende week verrassen met een ticket zitten ze ook echt volgende week in het vliegtuig….ook dat is zeker…. Het is dus niet uit ons systeem en ook al hebben we geen concrete plannen, we hopen dat het toch weer een keer op ons pad komt… zo’n heerlijke vakantie in Florida! Oma gaat liever naar Frankrijk en opa heeft genoten van Amerika, hoewel hij eerst zo zijn bedenkingen had ;).

Voorlopig gaan we eerst uitkijken naar twee heerlijke zomerweken aan het Lago Maggiore en nemen we op de terugweg een ‘ommetje’ via Disneyland Parijs…. om het niet helemaal te verleren!

 

 



Het blog is inmiddels omgezet tot boek via Blurb. Heel handig, je download de softwaimagere en je kan je blog (via Blogger) en je foto’s (ik heb ze op Flickr staan), zo laten inlopen in de template! Natuurlijk moet het nog wel wat geperfectioneerd worden maar de basis is goed!

 

 



Gisteren de Disney Photopass CD besteld, dus die is ook onderweg naar NL… dan kunnen we daarvan nog wat laatste foto’s toevoegen aan het Blurb-book en dan zijn de herinneringen gebundeld.

Tijd om weer vooruit te kijken! Bedankt voor het meelezen en alle leuke reacties via het blog of persoonlijk! Hopelijk tot de volgende keer!
 image

9 reacties:

Rick, Sunshine State 26 mei 2010 om 21:45  

Jullie ook bedankt voor het blog !!
Ben door jou ook aan het xperimenteren geslagen met blurb !!

Robert-Jan en Yvonne 26 mei 2010 om 22:41  

Ik ben benieuwd wanneer jullie weer een ticket boeken ! En ga ook eens experimenteren met Blurb ;-) !

famscheepensgoesorlando 27 mei 2010 om 07:19  

het was een waar genoegen om je te volgen...en we lezen vanzelf wel op het forum wanneer de volgende tickets geboekt worden ;-)

Teleton 27 mei 2010 om 08:26  

Tsja, die voorjaarsvakantie zit niet lekker, volgend jaar. Maar wie weet.....

Blurb is werkelijk een goeie tip! Echt het mooiste programma dat ik tot nu toe op dit gebied heb gezien.

Zoals je zelf al twittert,kost het toch wel veel tijd om de puntjes op de i te zetten.

Misschien een idee om het resultaat "open" te zetten?
Is natuurlijk een beetje afhankelijk van het privé-gehalte van de familiefoto's. Maar je kunt ook een "proefje" laten zien, geloof ik.

cloggie68 27 mei 2010 om 09:07  

@Teleton... ik wacht nog even op de Disney Photopass CD en dan zet ik daarvan nog wat foto's in het blurb-book en dan zal ik een linkje plaatsen om het te 'showen'!

Anoniem 27 mei 2010 om 09:33  

Bedankt voor de leuke blurb tip. Ik ga daar ook maar eens mee stoeien.
Nogmaals bedankt voor je verhalen en ik mag toch hopen tot een volgende keer !

pumi1000 27 mei 2010 om 11:50  

De herinneringen nemen ze je nooit meer af. Voor ons lijkt het ook of het al lang geleden is dat we er waren, terwijl we pas 1½ week terug zijn hahaha. Wie weet winnen we snel de loterij en kunnen we meteen weer boeken.

Groetjes

De Steijntjes 28 mei 2010 om 11:26  

Jullie bedankt voor je leuke blog. En ach, die meivakantie valt niet gunstig, maar er komt vast nog wel weer een moment dat jullie kunnen gaan uitkijken naar een florida-vakantie.
Daar ben ik van overtuigd! Bedankt voor die goede tip van Blub! Ben ook meteen gaan expirimenteren en het gaat redelijk (alleen mijn foto's doet ie niet goed). Het is een leuke manier om je blog in boekvorm uit te geven.

Heel veel plezier bij het lago maggiore, is ook niet verkeerd hoor!!

Jacqueline 28 mei 2010 om 18:59  

ik ben een beetje laat met reageren maar ik bij deze wil ik je laten weten dat ik het echt heel leuk vond om met jullie mee te "reizen". En net als vele "boven" mij ben ik heel blij met je blurb-tip. Ik wist niet eens dat dit bestond en nu kan ik in ieder geval onze blog van vorig jaar gaan veilig stellen. Die van volgend jaar kan dan alleen nog maar mooier worden omdat ik er dan rekening mee kan houden. Helemaal geweldig, enorm bedankt!

  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP