Dag 11 toch geen strand... Universal City Walk en shop til' you drop again...

>> zaterdag 15 mei 2010

Als we rustig aan opstaan vanmorgen en rond half 9 in de Tomtom checken hoever het rijden is naar Clearwater vinden een paar van ons het toch een lange rit, 2 uur rijden. Dan blijken de jongens er ook niet veel zin in te hebben en maken we andere plannen. We doen rustig aan vanmorgen en tegen tienen vertrekken we richting Universal om eens naar de CityWalk te kijken. De tomtom heeft er veel moeite mee... we blijken 1 afslag te vroeg van de I4 te zijn gestuurd... heel vaag! Maar uiteindelijk komen we aan en blijken we verwend te zijn door Disney... we hebben eigenlijk helemaal geen zin om 2x 14$ te betalen voor het parkeren terwijl we niet eens naar de parken willen. Maar het is niet anders en we hebben zin om even rond te wandelen. Toch vinden we het Downtown Disney systeem met gratis parkeren gewoon heel veel beter.

De kids zijn niet gelijk heel enthousiast maar we vinden wel in een van de winkeltjes een film klapbord (van de regisseur) waar ze al langer naar op zoek zijn en natuurlijk kunnen we weer wat 'pressed coins' maken. We wandelen eerst richting Islands of Adventures, slaan dan rechtsaf langs het NBA Cafe en Hard Rock Cafe en maken wat foto's. We lopen zo een mooi rondje en eindigen met cappuccino op het terras. Het is tegen twaalf uur en de kids hebben al trek dus we besluiten hier te lunchen. De jongens pepperoni pizza, opa, oma en Andy een croissant met tonijnsalade en ik neem de pastasalade.

Ik loop nog even naar de overkant waar Cinnabon zit... die zat op Aruba airport ook en nu wil ik er wel eens een proberen. Niet nu maar vanavond bij de koffie!

Na de lunch splitsen we op... oma wil nog met mij shoppen dus wij pakken de auto naar de Premium outlet terwijl alle mannen in de andere auto teruggaan naar de villa om te zwemmen en te relaxen. Vooral zwemmen natuurlijk! Wij starten in de GAP waar ik 2 x jeans en 2 shirts scoor... De jeans zijn $23 per stuk dus echt een koopje! We lopen door de rest van de Premium richting Tommy Hilfiger waar ik nog een jeans vind (in een 'short' lengtemaat) en nog 2 shirts meeneem. Oma koopt er ook nog het een en ander en ik laat haar natuurlijk afrekenen want we blijven Hollanders en zij krijgt vandaag 10% extra korting, dinsdag 50+ dag!! Verder vinden we niks dat nog mee terug naar Nederland moet dus gaan we even naar de Walmart voor het eten van vanavond... we nemen lekker warme kip en sla mee en zo zijn we rond kwart voor 5 weer terug. We eten al vroeg, iedereen heeft al trek en daarna duik ik met de jongens het zwembad in... ze maken heel wat dobberuren hier. De jacuzzi gaat ook weer aan maar als het bubbelen stopt heeft de motor soms moeite om weer om te schakelen. Hopelijk blijft dit goed gaan, anders moeten we morgen toch eens gaan bellen met de management company.

We stoppen de jongens op tijd in bed met de tv aan op Spongebob, zo kunnen ze toch alvast uitrusten. Als ze erin liggen gaan wij nog even naar het clubhuis om het blog te uploaden en de reacties te lezen, oma en opa blijven in de villa bij de mannen. Even off-topic, Teleton... bedankt voor het aanbod maar internet in het clubhuis werkt prima en we hebben onze eigen Douwe Egberts koffie ... maar misschien zien we elkaar bij Shamu!! @Mattrob, ik kan helaas geen livewriter gebruiken omdat ik met een linux netbook werk... Het voordeel zou een stabieler systeem zijn maar ik neig inmiddels toch gewoon naar het oude vertrouwde Windows!! Livewriter werkt zoveel makkelijker!!

Onder het genot van de DE koffie en een Cinnabon roll (opgewarmd volgens de instructies op de doos) kijken we naar een documentaire over Coca Cola op TV en werk ik intussen de dag van vandaag bij voor het blog. Na een paar dagen afgeweken te zijn van onze planning gaan we er nu weer tegenaan... morgen naar de Hollywood Studios en overmorgen naar Seaworld!

0 reacties:

  © Blogger templates Palm by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP